Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Det fanns en kärlek men den har brunnit ut du fick för stor del av mitt liv jag kunde inte andas tillslut jag som trodde jag var kvar jag har börjat på nytt det vet jag när jag ser dig vart har du tagit vägen..jag gav upp för längesen






Min låtsas fru var grymt bra enligt min egen smak. Vi träffade Lina och Barbro där också så vi pratade med dom sen skjutsade vi hem dom efter filmen också. Då vi kom hem såg vi Sammy's äventyr. Skitsöt film men inget för dom som inte gillar tecknat hehe;)

Nu ska jag springa in i duschen och fixa mig innan Cecilia kommer som ska äta här ikväll, sen ska jag försöka ta mig till kåge på någe sätt och spendera kvällen där med fint folk=)


Kärleken kommer, kärleken går. Men även den består. För kärlek är en gåta, kärleken är svår. Vad du ser i horisonten är inte alltid vad du får.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0