Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

värmeee

Som alla redan vet är det gudomligt bra väder ute, jag har legat ute i solen hela dagen förutom då jag var hos tandläkarn och så vidare med det är en annan historia! Medas jag sitter inne och svalkar av mig så tänkte jag tipsa er om en liten smart sak.

Jag vet inte om jag är jätte ovanlig med min hudfärg eller om flera andra har lite likadant. Jag har iallafall lite gula toner i min hud så om jag gämför med någon annan så ser jag alltid lite gulare ut. MEN jag har hittat världens smartaste tabletter som jag har börjat käkat nu, dom ska göra huden till en mer brun färg och man ska bli brunare över lag också. Dom få första dagarna jag ärit dom så har det blivit liiiiten skillnad, dock har jag ju inte gämfört med någon annan men jag tror att dom ska funka bra och jag hoppas på det!





Sådär ser alltså mina ut, jag vet att det finns flera olika sorter. Alla ser olika ut och heter olika men jag tycker dessa såg bäst ut. Dom som jag har heter solbrun och är väldigt lätt att svälja och smakar inte skit för er som har lite svårt för tabletter som jag själv har! Jag tycker det är jätte äckligt att ta såna men dom här tycker jag är väldigt lätt att svälja.

Så ett tips för alla gulingar! Tror även det funkar på dom som är lite rosa i färgen! Finns att köpa på hälsokosten så det är bara att ni pallrar er dit om ni är sugna på att se lite bruna ut:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0