Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

price of beauty

Igår vaknade jag av att mamma ringde kl 12 och jag skulle vara i stan 20 över(!!!) så jag fick slänga mig ur sängen i panik och få på mig lite kläder för att sedan fara till stan. Mötte upp mamma och hon bjöd på lunch på tatung! Tack mami! Senare på kvällen for jag till kåge och var med älsklingen.


Idag gick jag upp kring 10 och gjorde mig lite klar innan jag träffade på olivia i stan sedan mötte jag upp Annie. Efter ett tag kom Ewe och plockade upp mig och A och vi brummade iväg till sjöbotten där vi har legat och pressat idag. Jättemysigt och skönt! Sen vart jag avsläppt i stan och gick där ett tag och fyndade lite underkäder sen for jag hit.

Nu sitter jag och funderar på kvälle, ska jag ut eller stanna inne? Ut eller stanna inne? Stanna inne eller ut? Kanske borde stanna inne om jag ska få upp mina nya möbler, men jag vill ju ut? Äsch tror jag gör klart rummet så det är klart nu sen har jag hela lovet ledigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0