Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

midsommartravet

Efter ännu en jobbardag/kväll men en jävla massa tjafs hit och dit med denna helvetes **** så är jag numera snarlik en döing. Utan att överdriva, jag är minst lika trött och mins lika juicy att titta på! Jag har iallafall haft en bra dag innan jobbet, och en massa härligt folk under mitt slitsamma arbete. + otroligt läskiga snorungar, tyvärr.

Jag pappa Daniel Marcus Annie och Rolle käkade surströmming till middag och guuud vad det satt bra i magen alltså! Det enda minuset med middagen var att jag och D stank suring hela kvällen så tror inte så många var sugna på att komma nära oss. Men vi klarade oss otroligt bra med varandra som vanligt hehe!

Funderar på att dra mig isäng så jag orkar hålla ögonen öppna åt minstone ett litet tag imorgon. Lutar mot att faraa till D på kvällen också så det blir nog bra hur som! Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0