Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

A

Känner mig otroligt förvirrad, tom och vet inte riktigt hur man ska tänka. Även fast jag inte egentligen har något med detta att göra så känns det jobbigt. Jag finns för dig vännen, du vet vem du är!




Bild från igår då jag och Mr.D var på kajen.

Blev hämtad av min käraste igår kväll och först for vi till boviksbadet men där var det så mycke folk så vi for till kajen istället och satt där ett tag innan vi for hem till han och såg film, först såg vi en bit at 100 tears som verkligen sög kuk..sen såg vi lite av hata göteborg.

Idag har jag varit en stund på stan med mamma och pappa och köpte lite sakor sen for jag hem och la mig och solade ett tag och nu sitter jag här. Väntar på mat, har målat om en sak och ska nu göra en ansiktsmask.

Ikväll blir det att käka gomiddag och sedan är jag med älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0