Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

TheBig4



Tjenare alla pigga och glada, själv är jag heeelt slut och ska börja röra mig mot sängen snart! Jag sitter och kollar på TheBig4 och gud vad jag önskar att jag var där just nu! Det skulle ha varit en sån otroligt härlig upplevelse, jag vill bara ditditdit!

Som ni märkt har jag inte skrivit något speciellt om stadsfesten pga att jag inte haft någon tid. Jag har varit där från förta till sista minut dag in och dag ut. Riktigt lyckade dagar, jag har haft så sjukt kul med underbart folk. Och idag for jag och Mr.D till stads och käkade langos och han köpte några piercingar, jag hade tänkt göra samma sak men banken har brist på hundralappar så jag kunde inte ta ut mindre än 500 så jag sket i det. Men ett bra avslut från stadsfesten iallafall!

Efter vi varit klart där så for vi vidare hem till Daniel där vi har busat på med en kisseunge som ville komma in, sett film ute på altanen och varit ute med cyklarna!

Näe nu ska jag forstätta glo på TheBig4 och drömma mig in i sagolandet!



Kommentarer
Postat av: sdsf

sa du sten?

2011-07-04 @ 01:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0