Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sjööökt

Jag håller på att bli galen. Lagarna blir ju tamefan bara sjukare och sjukare. För ungefär 1 och en halv månad sen blev Daniel tagen av polisen för att han körde för fort. Idag var han på nå förhör grejs och blev av med både moppekortet och skoterkortet i antingen 4 eller 6 månader!?! Det sjuka är att man får lägre straff om man åker dit för rattfylleri och om man misshandlar någon, jag menar HALLÅÅÅÅ vad händer?:O Gud så irriterad jag är. Nu är det bara för han att börja cykla till mig och jag ska försöka ta mig i kragen och cykla till han någon gång också! Får se hur det slutar, kanske en ambulans eller liknande kommer och plockar upp mig vid solbacken. För er som inte vet så bor han i Kåge och det är ju en bra bit att cykla..;)

Hur som helst..jag och mamma for till sjöbo ännu en dag med ännu mer barn omkring oss så vi såg ut som sandmonster ett tag..Jag somnade i solen ungefär 3 gånger och har fått mig lite färg YAY! Nu har jag iallafall kommit ut ur duschen, ska klä mig sen ska jag käka. Efter det styr jag och mamma våra fossingar in mot staden och ska kolla lite saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0