Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I’m taking it slow feeding my flame shuffling the cards of your game and just in time in the right place suddenly I will play my ace



Idag mina kära vänner, IDAAAG har jag varit i sjöbo ännu en dag! För er som har varit där så vet ni att det är en backe upp och sen en som går ner för att man ska komma till stranden. På sidan där man parkerar var det sol, men på stranden var det inte det!?!??! Blev lite små ledsen i ögat..men jag låg där ett tag och tog några dopp sedan for jag hem. Gjorde mig klar och for till 3kronor och åt mat där med fint folk och spenderade sedan kvällen med dom!

Måste bara berätta en sjuk sak, idag då jag satt här (vardagsrummet) så hörde jag något på balkongen som är till höger om mig. Jag började undra vad fan det var som lät för det lät..skumt? Sen ser jag något svart bredvid gardinen bakom stolar osv som hoppar in då pappa helt plötsligt skrek åt det, då var det alltså en skata som tassat in i vårat vardagsrum?!?! och då pappa skrek trodde han att fågeln skulle bli rädd och flyga ut men den flög in i rummet istället, rakt in i fönstret, bland massa krukor, på golvet, i taket ÖVERALLT flaxade den där jäveln omkring..Jah blev så rädd att jag bara slängde iväg datorn och sprang skrikandes därifrån..ALDRIG MER ÖPPET BALKÔNGDÖRREN ÖPPEN fyyy:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0