Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Step aside and watch the lions roar as they rule with an iron fist and promise floor's left to play epidemic spread across the floor just let me introduce you to who's behind that door





Satt och googlade på lite olika saker, försökte hitta nå äckliga filmer och sökte därmed på paranormal osv. Hittade då en person/varelse/sak vet inte hur jag ska uttrycka mig som kallas Mothman har aldrig hört talas om han (gissar att det är en han;) ) förut men började läsa mig lite  framåt. Han sågs dock senast 1967, iallafall inte i Point Pleasant sen vet jag inte om det har varit nåmer om han någon annan stans. Men tyckde de där lät lite kul så fortsatte läsa. Det var några som åkte bil och såg 2 röda lampor trodde dom bredvid ett gammalt företag tror jag det var, dom stannade bilen och skulle kolla vad det var. Då var det alltså den där Mothman som stod där. Han var 6 7 feet lång, alltså kring 2 meter tror jag? och med stora vingar fällda mot ryggen. Dom åkte därifrån vettskrämda men då följde han efter dom i runt 160km/h vilket är kusligt snabbt för den där varelsen att röra sig tycker jag. Var en annan gång som den där varelsen sågs till på en bron silver bridge efter det så rasade bron och 46 personer dog. Tror den där varelsen är hyllad idag? För att ha eftertraktats som en hjälte, eftersom han varnade(?)  alla människor för vad som skulle hända. Men av egen åsikt tycker jag bara det lät skrämmande. För er intresserade går det att läsa mer här http://en.wikipedia.org/wiki/Mothman








Nog om snacker om mothman;) Igår for jag Marcus och Annie till balder, öppet hus. EFtersom Marcus går där så skulle ju han vara där och hjälpa till osv. Efter han var klar med det lilla han skulle göra så spelade vi äggspel. Ser ut som en klättervägg och om man kör äggspelet så ska man klicka på alla röda saker som ploppar upp innan dom tar i marken, förstår ni? Förmodligen inte för jag skulle inte fatta själv;)

Idag så var det skola, hade bild på morgon och efter det hade vi skridskor, det måste vara det roligaste man kan ha som gympa på vintern. Väderkvarnen!! Seriöst, så otroligt kul. Kändes som man åkte karusell hahah:$ Efter idrotten hade vi språk sen fick vi sluta för att slöjden var inställd, yay!! For därefter hem och satt mig här, skrev lite på svenskan och satt mig här igen. Nu ska jag återgå till svenskan sen kilar jag iväg och hämtar upp Emma sen vidare till nf möte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0