Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jag är trött på att försöka vara sådär som du vill att *hon ska vara, låt mig vara den jag är och tyck om mig för det..


Har egentligen nada att skriva just nu. Men jag gör det ändå för att fördriva tiden lite. Har legat i min älskade säng i stort sätt hela tiden sedan jag vaknade imorse. Har under kvällen vimlat omkring i mina otroligt jobbida tankat och efter det fastnat framför oth. Börjar få lite panik nu men samtidigt ångest, vad ska jag börja se då oth är slut? låter som jag är värsta nörden som BOR framför datorn vilket halverst är sant..men så illa kan det inte vara, eller? Jag blir så jäkla lat på vintern, finns absolut ingenting att göra:S På sommaren vill jag bara ututut hela tiden men nu vill jag inte ens röra mig nära dörren. Varför har vi inte bara sommar året om? Aja nog med snack och in i duschen nudå.


does the world look small from way up high?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0