Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I finally put it all together, but nothing really lasts forever. I had to make a choice that was not mine, I had to say goodbye for the last time. I kept my whole life in suitcase, never really stayed in one place. Maybe that's the way it should be.







Nu har jag just sett klart det sista avsnittet av oth och det ända jag kan säga är helvette vad jag hatar dåliga slut!! Före det så dunkade jag musik och dansade omkring medans jag försökte komma på något jag kunde äta. Fick ner lite käk och kiwi, dumt av mig. Allergisk så det kliar naaanting i min hals just nu. Ska börja fixa hem O.C nu så jag har nå annat att titta på ist för att bara ruttna dom dagar jag ligger ensam hemma och har nada att göra. Ska börja vandra till toan och tvätta bort hårinpackningen jag haft i ex antal timmar nu..alltså sen jag skrev igår, mysigt hår jag har nu kanske? Njet..Hoppas att Annie kommer idag också så vi kan börja slösa lite pengar, ska beställa lite saker. Hoppas då att det är värt dom lilla pengarna jag lägger ut!


I've said it so many times, I would change my ways. No, nevermind. God knows I've tried.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0