Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ani

Kämpade mig upp ur sängen som en sliten kalkon imorse. Somnade kring..ja 5 kanske och skulle egentligen gå upp kl 10 och göra mig klar men klockan existerade inte i mitt liv då. Gick istället upp kvart över 11 och for till stan med Annie kring 12. Gick med hon och malin där, hittade nada vilket gjorde gott för månadens pengar, vilket inte ens finns. Gjorde mig av med julklappspengarna och barnbidraget och lönen i slutet av dec så är pank till i slutet av januari..Får främmande på nån timma och då blir det gokäk sen blir det nog att se film med Marcus Annie Nicke och Malin:) blir nog super



Kommentarer
Postat av: klara

sv; Den är från www.eleven.se :)

Här är en länk till just den: http://eleven.se/eleven-120-colour-eye-shadow-set-11398.html

2011-01-05 @ 20:31:54
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0