Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

all in my head

Gårkvällen tycker jag vart lyckad! Det började med en trerätters middag sen for jag M&A ut och med N&M och köre lite bil, sen kring halv 12(?) kanske så for vi hem och klädde på oss lite till, packade in madrass snowboard osv i bilen och rullade vidare till vitberget där vi sprang upp för backen och sedan åkte ner. Hade glömt att man kunde åka så fort med snowboard även fast man bromsa;$ (inte så van att åka bräda eftersom jag åkte förra vintern endast en gång) Gick prima förutom att jag höll på att ramla mitt i sista backen hehe:$ Kom hem lite efter 1 och slurpade i oss lite varmchoklad sen vart det besök i sängen för min del.

Just nu så sitter jag i mitt rum, ska slå på dom ynka avsnitten som är kvar av oth och måla naglarna klart. Sitter med ansiktsmask och hårinpackning också. Tror det bara blir en slappardag idag, om inte min hjärna hinner slå om helt för jag har verkligen ingen ork i kroppen.


I'm here without you baby but you're still on my lonely mind I think about you baby and I dream about you all the time I'm here without you baby but you're still with me in my dreams and tonight it's only you and me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0