Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sound the bugle now play it just for me as the seasons change remember how I used to be now I can't go on I can't even start I've got nothing left just an empty heart





Har tappat tråden på att blogga, eller ja har väl aldrig varit särskilt duktig på att blogga. Men seriöst, det är tråkigt..lite läsare och aldrig några kommentarer, KOM IGEN..!

For till stan efter skolan idag, igen..Skulle köpa ett par byxor, skit fina och kostade endast 100kr men då vi ska betala så hängde dom fel så dom kostade typ 500!?! Inte gla tjej alltså. Träffade iallafall Olivia och Tilda sen kom Jesper mitt i allt så vi pratade sen gick jag O och T vidare, mötte upp emma ett tag efter sen slutade det med att bara jag Emma och Jesper var på stan. Var där till nån gång efter kl 5. Trevligtrevligt, dock lite kyligt.

Försökte övertala mamma om att fara och hyra film men näääääää, hon och pappa sitter och glor på tvn medans Marcus typ sover och jag sitter här! Det är bara så förbannat tråkigt med vinter..ingen orkar göra något eller så är alla borta eller så jaa, nånting ska alltid komma ivägen och ute kan man inte heller vara. All denna kyla gör att jag längtar som en toker till påsk! Sen påsk i år = sola och klippa gräs hos mormor! Så skööööönt där nere hos henne alltså. Solar alltid på påsken, dvs i bikini!!! Tror det var 25+ förra påsken, satan så härligt. Nää nu ska jag sluta babbla på om påsk och massa sånt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0