Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sex, Drugs, Rock and Roll. Weed, Speed and Birth Control. Life's a bitch and then you die, so fuck the world and let's get high



Sitter på golvet framför tvn med massa provpapper bredvid mig, på mig och under mig. Det vimlar av papper bannemig! Och med datorn i knäet såklart. Väntar på att maten ska bli klar så jag kan trycka i mig käk lite snabbt sådära sen läsa igenom allt några gånger till innan jag far förbi Emma och pickar upp henne.

Möte ikväll och jag tror det kommer gå fint. Inte mycket kvar att planera nu sen smäller det. Ska kriga mot min jobbiga kamp om att få sömn direkt jag kommer hem. Behövs. Ännu mer än vanligt, är heeelt slut i kroppen att snart vet jag inte vad jag tar mig till. Och denna kyla? När hade den tänkt att försvinna?! Börjar bli less på att cykla fram och tillbaka från skolan i över -20!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0