Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

paradice

Jag har halv legat i soffan i typ en halvtimma nu så min nacke är körd. Det känns nästan som att någon har sågat av huvet så jag har värk efter det ehehe..Funderar iallafall på att springa och fixa mitt hår till något annat än min vackra morgonfrilla, dvs att allting ligger på ena sidan och rakt ut. Kanske kleta på lite smink också så jag känner mig lite fräschare även fast jag bara ska vara hemma ikv. Känner för att testa nån ny sminkning så nu gör det ju inge om de blir fail för jag har all tid i världen att fixa till det. Blir säkert så min kväll kommer att se ut, hoppas på lite kortspelande och film också.

Förövrig så sitter jag och stör mig på en "prick" jag fått nästan bredvid ena hålet jag har i örat, ser ut som ett födelsemärke eller något liknande men det gör ont. Kan födelsemärken verkligen göra ont:S? Annars äre väl nå annat säkert livshotande också. Haha nää jag vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0