Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

just gonna stand there and hear me cry?

Blev inte att jag skrev nå mer igår, men filmen funkade iallafall inte så jag satt och väntade som en idiot på att en film jag laddade hem skulle bli klar, tog bara en lång värdelös och tråkig timma för den att bli klar. Den hette Spread var väl..jaa bra antar jag? Dock ingen familjefilm och passar inte vissa åldrar;) Handlade om en kille som var sexberoende skulle jag gissa, han fixade nya tjejer i princip varje dag hah..Men sen så träffar han en tjej som han verkligen börja gilla och han ändrar sitt beteende och så om jag nu minns rätt:)

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska få sig ur bilen och komma in med min "frukost" men det verkade vara en jäklarns lång väg in alltså..hon har varit utanför i typ 10 min nu:O? Hon försöker typ svälta mig..Fick även ett paket med posten idag, hade beställt ett halsband av en släkting som gör smycken. Vart riktigt nöjd med tanke på vad det som är på betyder för mig och på ena sidan är lite jobbigt att tänka på. Mamma hade också beställt ett halsband, var ett hjärta där det stod love sen hängde det två brickor nedanför med mitt och Marcus namn, det var också jättefint:) Kan lägga in bilder på mitt halsband sen:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0