Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

inatt inatt kom och ge kom och ta kom och dansa med mig du är den jag vill ha

Godmorgon alla solstrålar!
Sitter i rummet, dunkar black ingvars hahah...och försöker trycka i mig mina mackor som ligger och kollar på mig som om dom var desperata efter att ätas upp. Meeeeeen, känner inte suget. Isället ska jag sätta igång american pie, laddade hem alla dom igår för att ha något att roa mig med idag, få lite leende på läpparna ist för att sitta och röttna. Tror dock jag sett alla men då får dom ses om.

Igår somnade jag glad som en myra. Har väääldigt nött hår och har egentligen korkskruvar i hela håret, eller nästan hela men jag plattade det så mycke förut så att jag har "plattat ut" mina lockar. Dvs dom vägrade stenhårt komma tillbaka för att det var så nött av platttången men igår då jag kom ut ur duschen så skådade jag min skalleboll full med lockar!!! Man brukar ju inte vara glad över att man har lockigt hår men jag tror nästan jag vart överlycklig. Lockigt och mindre nött! Men inte heeelt bra än så fortsätter med inpackningen lika mycke som jag gjort senaste tiden så och sen hoppas jag att det är fint och onött till i sommar:$:$

Medans jag lix är igång med skrivandet kan jag berätta om min otroligt dumma dröm. Brukar aldrig dröma mardrömmar om jag inte har hög feber vilket jag inte hade inatt men drömde det endå, eller enligt min åsikt så var det de! Har på senaste tiden drömt otroligt komiska drömmar om Marcus och Annie, typ att dom går på stan och nån ramlar jamen ni fattar hur jag menar. Men nattens dröm tror jag vi skulle in till stadsfesten jag och Marcus cyklade på något som mer liknade enögas cykel i dunderklumpen (såg ju den före jag la mig) och Annie hade en kickbike och då vi ska till stan så tar vi en väg vid älven och det kommer en sväng som är lite svår att svänga i om man har mycket fart då man cyklar och visst fan skulle Marcus ha hög fart och fara rakt ner i älven, jag slängde mig över kanten och bara såg på hur min bror faller ner för det där stupet ( mycket högre i drömen än irl för er som vet vart det är) och långt där nere plaskar ner i älven. Annie står bakomför mig och bara skriker och jag springer som en idiot mot en brant som finns längre fram, blir stoppad på vägen av några så jag hinner inte fram, han hiller alltså flyta förbi. Så jag fortsätter springa, sprang ända in till stan, ner för trappen och hoppar i och tar i han, skulle just vända på han och så vaknade jag. Hataaaar såna drömmar!! det är inte ens lite kul:( nää nu ska ja komma på andra tankar och sätta igång filmen ist..



Hittade ingen bra bild men sådär ser det ut för tillfället i mitt hår hehi
(inte jag på bilden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0