Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hur kan nått så vackert som kärlek bli så fel

Sitter i köket medans tankarna springer omkring inom mig, dom krockar och dom slåss och vill inte göra likadant. Varför kan dom inte samarbeta ett ögonblick? Börjar bli störande och får ont i huvudet. Känns som dom skriker här inom mig.

anyhow, idag vakande jag kring halv 1 tror jag det var. Hade 9 missade samtal av Olivia men hon gav upp och började ringa på hemtelen istället, attans..ingen somn längre då! Men jag pallrade mig uppåt och gjorde mig klar fick sedan skjuts av papi in till stan och mötte upp Olivia och Tova, vi gick runt lite här och där innan vi for till frasses och träffade Oskar. Fick hämtning vid halv 5 och sitter nu här och har gjort sedan dess HEHe..

Ikväll lutar det mot att Olivia kommer, hade andra planer tidigare men tar mig ingenstans så det blir en kväll i stadet. Får se vad som händer och vad vi gör och så men har en liten plan hehi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0