Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Have you ever been lost in a different world shere everything you once knew is gone and you find yourself powerless with everything that exists you're numb




Känner att det går bra för mig just nu..börjar med att jag skriver blogg.se fel cirkus 4 gånger, började skriva och lyckades klicka bort sidan på någe sätt. Vart arg och skulle logga in åter igen på blogg.se och skriver heeeeelt fel inloggningsnamn eller hur man nu ska kalla det och fel lösenord. Kommer på mig själv med att lösenordet var fel men det gick fortfarande inte att logga in. Satt och kollade på dom där 2 rutorna man skriver i, i typ 5 minuter innan jag förstår vad som är fel..haha.

Har inte hunnit med att skriva dom senaste dagarna så tänkte berätta lite vad jag gjort i veckan hittills.

Måndag: Skola som vanligt sen for jag in till stan och mötte upp Olivia och träffade massor av andra trevliga personer. Fick med mig ett par örhängen och trosor hem. Vi käkade på frasses sen cyklade vi vidare till söder och satt där och degade med Adheel Viktor och Terum:)

Tisdag: Det vart en dag hemma, mådde så attans dåligt att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Ville bara sjukna genom golvet, komma upp på andra sidan världen och må finemang men inte det inte. Så jag låg i sängen för det mesta den dagen, sen är kvällen heeelt ute ur mitt minnessystem.

Onsdag: Jag kämpade mig ur sängen och for till skolan i denna helvetes kyla. Gick sisådär och jag sussade även ett tag i Joels knä mitt i cafeterian hihi:$ Efter jag slutat så for jag till stan för mamma ville inte ha hem mig för att jag var sjuk haha..så jag mötte upp Olivia och träffade i princip samma personer som på måndagen så det var härligt:) Dock hade jag feber från efter lunch och hela kvällen, har lite feber nu också men jag kämpar på! Möte på kvällen och det gick fint, sista mötet var det till och med. Vi planerade det sista och sen satt vi bara och gjorde för det mesta ingenting. Fick massage av fyra olika personer och det var inteeee så skönt..är så jäklarns stel att man typ masserar en sten. Så idag har jag träningsvärk efter massagen, kan knappt lyfta min arm för att det tar ont!:$ Efter det vandrade jag Emma Elsa och Jesper hemåt i kylan. Mina ben var röda då jag kom hem för att jag var så kall.. Och förövrigt så tycker jag det ska bli sommar NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0