Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fuuuullt upp

Har haft fullt upp hela dagen, duschat fixat mig hjälpt pappa med nya bordet i vardagsrummet käkat stressat av ingen anledning alls. Är ganska mycke sådär, stressar hela tiden även fast jag inte borde och även fast jag verkligen inte har något att stressa över. Det är grymt jobbigt och jag mår bara dåligt av det, så jag försöker lära mig av med det där. Det har alltid varit sådär men det har blivit mer den senaste tiden. Kan inte ens sova utan min stress längre, vaknar heeela tiden. Vaknade mer än 10 ggr inatt och därför blir jag så jäkla slut på dagen och följande som händer utav det är dåligt humör.

Ikväll hade vi ju främmande som sagt, sitter fortfarande med dom och pratar. Åt förrätt och varmrätt sen kom Marcus Annie Nicke och Malin och hämtade mig. For till stan och diverse andra ställen sen slutligen for vi till medle och såg film. Nu har jag iallafall kommit hem och funderar på att sova så fort dom far men det kommer nog inte sluta så om jag känner mig rätt. Vill bara ut och springa nu hah..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0