Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

buhu

Sitter ensam hemma och känner hur min panik sakta men säkert börjar strömma över mig. Inte alls kul..attans att det ska gå så bra varje gång jag är själv hemma och ingeen kan hjälpa mig..Skulle dock kunna springa in till stan och fixa det där men det orkar jag verkligen inte..Väntar på att pappa kommer hem med det jag behöver ist!!

Annars så sitter jag bara och glor på den här saken, försöker gå till köket och göra nudlar och ser på en tv som inte ens är på, hoppas ni har haft en mer lyckad morgon än vad jag har haha.

Ikväll blir det iallafall att jag får skjuts till bovika och vi hämtar upp Olivia sen far  vi vidare till kåge och hittar på nå bus. Far hem till oss kring 11 halv 12 kanske, gör oss klara och skrattar på innan vi somnar sen blir det upp och jobba imorgon! Kommer bli super:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0