Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

allmänt tråkigt

ÄRLIGHET
Hur många har du varit riktigt kär i? 1 tror jag, men börjar undra om jag verkligen varit rikgit kär än
Vad tycker du om kärlek? Underbart men ett helvelte lika så
Ditt äldsta hångel? 5 år äldre i think
När kramade du någon sist? Idag!
Saknar du någon speciell person? verkligen..
När kysste du någon sist? Ett tag sen
Är du singel? Det är jag
När fick du senast en komplimang? Today


HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös? jo en gång.
Hånglat med någon riktigt ful? haha tyvärr..
Hånglat med fler än 50 pers? Tokes
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Tror jag inte
Gjort något riktigt dumt? Det har jag
Gjort något du verkligen ångrar? Har nog alla
Varit nykter på nyårsafton? Ja:)
Åkt ambulans? Nix
Gjort något olagligt? everyday:)
Blivit polisanmäld? Tror faktiskt det
-
Slagit ner någon? Inte slagit ner, men slagit har jag:)
Skämts över dina föräldrar? Det har jag gjort
Skämts över dig själv? Det med
Sagt jag älskar dig och menat det? Förmodligen, dum fråga
Tar du droger? Niix
Dricker du? Nope
Vilka kläder sover du i? Trosor & tshirt
Är du ensam nu? Ensam uppe men inte ensam hemma
Vill du gifta dig? Nångång
Vill du ha barn? Det vill jag

.
SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Me myself and I
Såg dig gråta? Minns inte
Fick dig att gråta? Hemliz
Du gick på bio med? Mami:)
Skällde på dig? Lärare tror jag

.
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? Av att jag var trött, ja
Kramat någon? Massor!
Köpt någonting? Jadå
Sjungit? Alltid!
Saknat någon? Klart att jag har

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Haha nej
Titta på dig själv i spegeln: haha jadå
Gnälla: Sometimes;D
Skrika: Jao
Sova: Varje natt, dock några många timmar förlite
Ha ångest: Varje dag
Skada dig själv med flit: Nix
Ta mediciner du inte borde ta: Nejnej
Drömma mardrömmar: Nej, eller ibland
Drömma sexdrömmar: Varje natt:)
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Oftast
Gå till kyrkan: Verkligen inte
Gå i skolan: Säger som Olivia "Jo men att ta sig till lektionerna är lite svårare.."
Röka: Nejdå
Hata folk: Finns väl nån stackare som jag hatar
Lita på folk: Tyvärr så gör jag ju det

.
VEM:
Saknar du: Daniel
Vill du slå: Ingen just nu
Kysste dig sist: Jesper
Kramade dig sist: Colle eller Sinicca
Vill du kittla: Ingen för då blir man bara kittlad tillbaka
 Fick du sms från senast: Johan
Är vackrast på jorden: Ingen:)

.
HAR DU:
För många vänner: Nej!
Förföljelsemani: Nej och det lät lite..scary
Tvångstankar: Ibland
Någon annan psykisk sjukdom:
Nix
Färgat håret:
jodå
Några piercings: öronen och läppen
Bra självförtroende: Nej det har jag verkligen inte, men finns väl dagar man är mer nöjd än andra
Köpt kondomer: Njet
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope
Stulit någonting: Jaa, fast typ pennor på ikea?
Lämnat landet: Nej

.
HUR:
Går du: Vadå hur går jag? Jag går som en människa..hoppas jag
Svarar du i telefonen: "Hallå?"
Fördriver du tiden: Film eller springer ner till Marcus
Mycket pengar har du: Typ 300 för tillfället
Tjänar du pengar: Jobb
Ofta diskar du: Aldrig
Ofta städar du: Ska ju vara en gång i veckan men det håller jag inte. Städar så sjuuukt snyggt sen håller jag efter sakerna i flera veckor sen bombas mitt rum med kläder och efter det tar det typ 3 veckor att städa igen hehe
Många stör du dig på: Några enstaka
Ofta träffar du din familj: Varje dag om Marcus inte är hos Annie:)

TROR DU:
Att du kommer bli något: Något kommer jag bli, men vad vet jag inte
På gud: Nej
Att folk tycker om dig: Olika från person till person, men hoppas att dom som jag umgås med gör det iaf
På ett liv efter detta: Faktiskt så gör jag det
Att fiskar kan tänka: Jaa, eller om delfin räknas med fisk. För dom är väl typ smarta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0