Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

värstaa natten..

Detta måste ha varit den värsta natten i hela mitt liv...Men som tur är har jag världens finaste pojkvän som försökte hålla sig lugn och hjälpte mig genom det! Tack hjärtat mitt, du är så otrooligt bra! Jag älskar dig!

Förutom detta så var gårdagen/natten super bra. Och man kan ju inte annat än att bli otroligt glad då man blir välkomnad av världens finaste valp! Huuur fin och duktig som helst, hoppas bara han behåller den.

Idag har jag mest bara legat i sängen hos Rasmus medans han var ute och gjorde diverse saker sedan for han till stan och lämnade liss sen kom han hem med mat åt oss båda. Hur söt? Vi började rulla mot Ersmark kring 5, lämnade av honom där och sedan for jag hem. Vi har främmande, mycket trevligt men hade väl varit bättre om jag inte mådde så kasst som nu..



Någon som har tips på bra julklappar till familjen? (Mamma, pappa och bror!)


Kommentarer
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-18 @ 00:20:31
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0