Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

vad händer?

Jag känner att jag är heeeeelt efter med allting, börjar nästan tro att min lilla hjärna gått i pension..Jag har tappat minnet totalt om allting och jag är helt efterbliven. Det är dock inget nytt, men nu är det riiiktigt illa! Kan inte ens fatta att det är nyårsafton imorgon? Det Känns helt overkligt? Bara jag som känner så?

Min nyårsafton kommer iallafall bli toppen det vet jag redan nu! Dagen och kvällen spenderas med familjen och kanske nå vänner senare kring...10 far jag till Rasmus och avslutar detta år där och påbörjar det nya! Kommer bli topppepeppeeeeeeeeeen! Längtar som ett as hieih:$

Natten spenderades iallafall hos älsklingen, vi såg Paranormal Activity Tokio Night, visste inte ens att det fanns en som heter så. Men eftersom jag sett alla dom andra som jag fått tag i så var jag tvungen att se denna med. Rätt bra faktiskt! Blev en rätt sen natt igen och vaknade halv 2 och fick dra mig iväg eftersom jag skulle hämta mamma på jobbet och sedan fara hem.

Nu väntar jag på mat, blir gomiddag ikväll! Efter det vet jag inte vad som händer, någon film eller något kanske?


Bild från början av året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0