Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

maybe its the last time?

Denna dag gick tyvärr som den gick, vet inte riktigt vad som händer med mig..Kanske bara allmänt slut och skoltrött? Fast jag vet att innerst inne är det mycket mer än det, allt jag byggt upp är påväg ner igen:/

Förövrigt har denna dag bjudit på lite sömn, andra världskriget snack, arg Linnea x37258272539538352973598!!!! Haft en trevlig stund med fina Sinicca på stan och bara pratat om allt möjligt sen var vi även med Alexander ett tag innan vi gick tillbaka till skolan!

Älsklingen och Adam kom även förbi, kändes så gryyymt skönt att äntligen få pussa på han igen..har inte träffat han sen i söndags, får ju spunk!!! Iallafall...eller, jag kanske inte hade något mer att berätta to you guys? Blir ju skola imorgon som vanligt, inget spännande med det och ingen intressant lektion. Förutom SO'n kanske då jag blivit så intresserad av Hitler?!? Ta inte detta på fel sätt nu, tycker inte om det han gjorde men det är jääävligt intressant!

Efter skolan trampar jag hemåt sedan ska jag göra mig klar lite kort och käka middag sen far jag till lilleman och sover där! Blir kanoners!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0