Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Jullov

Igår var det sista dagen, den spenderades med klassen framför film och sällskapsspel! Blev en väldigt kort tag och bättre betyg än jag trodde! Brudarna kom på kvällen och vi gjorde oss klara med det sista sen for vi iväg till julshowen. Var mer eller mindre tokförbannad halva kvällen, det finns verkligen äckliga personer i denna värld:S Du är spämplad, just so u know bitch! Aja, fick hämtning av älsklingen då det slutade sedan for vi  vidare till honom. Vi panikade oss iväg och han släppte av mig i stan innan han for vidare till jobbet.

Nu sitter jag hemma, tänkte rita en liten bild till mormor i julklapp men hon kommer om ca en timma så det sket sig. Alldeles för kort tid..! Ska iallafall hoppa in i duschen sen kanske baka nån grej mamma bad mig. Inte för att jag fattade ett skit så vi får väl se om jag bränner ner hela köket eller ej!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0