Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I'm fine, thanks for not asking.

Igår på dagen gjorde jag väl inte så mycket, låg mest i sängen medans älsklingen var ute och skottade och var i garaget och aggrade på skotern;) Jag är lat, jag vet. Men efter ett tag gick även jag ut i garaget och mer eller mindre gasades ihjäl! Nä skämt å sido. Kring kl 5 började vi rulla mot stan och han släppte av mig hemma och for vidare och skjutsade folk så jag hoppade in i duschen, käkade gomiddag och städade lite innan han kom tillbaka och hämtade mig igen. Vi satte igång en film och det slutade med att jag såg den ensam för att Rasmus sussade sött efter typ 5sek..Sen somnade jag också kring 11 kanske. Rätt tidig kväll för oss båda.

Vaknade kring kl 7 tror jag? Jag har ingen aning var för trött för att ha koll men då var redan R vaken, vi myste ett tag sedan föll jag in i min skönhets sömn igen;) Vaknade igen kring halv 1 tror jag och har varit vaken sedan dess.

Nu har jag hunnit med att äta middag och halv sussat i soffan, känner verkligen inte orken för att vara vaken nu. Vill bara somna och vakna imorgon utan denna förbannade huvudvärk, det känns som om någon stoppat upp mitt stackars huvud..har även ont i nacken och någorlunda i öronen? Helt skumt eftersom R känner, eller ja kände samma sak idag? Undrar vad det är för skit:)

Var egentligen tänkt att jag skulle baka med mamma ikväll men det är jag alldeles för trött för så jag ska ta tag i några skoluppgifter sedan ska jag lägga mig och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0