Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hur var eran julafton?

Min var iallafall toppen! Den spenderades med min fina familj, fick jättefina julklappar och en massa mys och skratt. Senare på kvällen kom Rasmus och hans mormor in, dock for hon efter ett litet tag och älsklingen stannade och sov med mig!

Detta fick jag:

  • 2 parfymer
  • kropps grej..
  • morgonrock
  • ett hjärta från orrefors
  • vantar
  • ny lgf-skylt svart fårskinnspläd och en isskrapa med vante till epan
  • toffifee x2
  • tofflor
  • världens mysigaste tröja
  • duschkräm och shampoo från luch
  • peeling från make up store
  • örhängen
  • halsband
  • bio 300kr
  • 500kr
  • ett ljus med text

Jag blev då helnöjd!
Idag har jag ju inte hunnit med något annat än att vakna säga hejdå till älsklingen och ätit innan jag satt mig här..ska gå och skämma bort mig med en skön dusch, hårinpakning, peeling ansiktsmask osvosv! Sen ikväll lutar det mot att köra till Rasmus och sova där, sen ska jag försöka titta förbi stan också eftersom dom börjar med mellandags rean, eller visst gör dom det imorgon? Aja svänger förbi där ändå;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin du var på den där bilden:)

2011-12-25 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0