Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gjorde jag.
Höll du några av dina nyårslöften?    tror inte jag hade något nyårslöfte?
Dog någon som stod dig nära? nej tack och lov..hade inte klarat det om någon fler dog
Vilka länder besökte du? inget
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? nja..tror inte deT? folk jag förlorat vill jag ju alltid ha tillbaka men det är ju mer än omöjligt, men något som jag vill ska vara kvar hela 1012 är självklart Rasmus.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - 10aug och 11-11-11♥
Vad var din största framgång 2011? att jag börjat bry mig mer om mig själv, hjälpa mig själv i första hand och inte andra om det är något. Men är inte helt okej på den delen än
Största misstaget? hm..jag vet inte? men ett jävligt stort misstag är väl att jag missskött min kropp som en galning
Har du varit sjuk eller skadat dig? mer eller mindre sjuk hela början av året och slutet. sen har jag väl gjort mig illa också, lyckas alltid med något så smidig som jag är!
Vad spenderade du mest pengar på? shopping och mat antar jag? åkte väl en hel del på festivalen också
Gjorde någonting dig riktigt glad? jaoja!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Don Omar - Danza Kuduro
Young Wild And Free - Wiz Khalifa ft. Snoop Dogg



Snoop Dogg ft. Dr. Dre - Smoke Weed Everyday



Stereo Hearts - Gym Class Heroes ft. Adam Levine
Den Bästa Dagen - In Styles ft. Kerima
listan kan göras lång men dessa är några av dom som jag kommer komma ihåg

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycketmycketmycket gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på varje liten sekund som varit
Vad önskar du att du gjort mindre? spenderat onödiga pengar och bråkat mindre
Favoritprogram på TV? ser inte så mycket på tv..sååå..i dont know
Bästa boken du läste i år? jaa borde väl bli pojken i den randiga pyjamasen eftersom jag inte kan komma på någon annan jag läst?
Största musikaliska upptäckten? i dont know
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? halva dagen spenderades på körskolan och den andra halvan spenderades med familjen och vänner om jag inet minns helt fel
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jag vet inte?
Vad fick dig att må bra? Alla mina fina vänner, familj och framför allt Rasmus
Vem saknade du? Alla fina som gått bort..
Den bästa nya personen du träffade? Rasmus!
Är du nöjd över 2011? Jadå


9 December förra året

24 December i år. Lite skillnad, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Ingen skillnad! Alltid lika fin ;)<3

2011-12-27 @ 19:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0