Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

You've got your dumb friends I know what they say they tell you I'm difficult but so are they they don't know me Do They Even Know You?

Skolan idag gick finfint, nu har allt det "seriösa" börjat. Men jag kan inte säga att hkn var så seriös, allt jag kan säga är att jag har en otroligt fin klass och det går inte en enda dag utan en massa skratt!!:')

Nu sitter jag på golvet med musiken i högsta hugg och spanar in ett fint litet äpple jag köpte idag men jag har aldrig orkat käka det. Vet inte vad som händer ikväll heller, var tänkt att jag skulle till älsklingen men då börja moppen lagga sönder så pappa ska kolla det men det är inte säkert att han hinnner fixa det såå ja:/ Tråkigt..saknar Daniel ju:( Och jag vet att du kommer se det här förr eller senare lillpöjk, jag älskar dig massor glöm inte det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0