Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Take me as you find me, for what I am and when I make mistakes, please understand and as long as I know you're near there is nothing for me to fear

Skola idag, helt okej. Det flyter på riktigt bra än så länge och jag må säga att jag är stolt över mig själv. Dom som känner mig vet varför.

Efter skolan brummade jag med Julia till macken och sedan in till stan för att möta upp Emma. På vägen till E så hände det en otrooooligt hemsk sak men jag orkar inte ta det nu..sen gick jag med E på stan, mötte upp Fanny som klarade moppeprovet!! Grattiiiiiiiiis!! Och efter middagen har vi varit ute och kört, jag E F och Jessica. Vi for först till vitberget sedan vidare till JL och spenderade kvällen där. Mycket trevligt!

Sovmorgon imorgon till 25 i 10, sitter inte helt fel. Men ska ändå gå och lägga mig nu efter det här och gå upp tidigt imorgon så jag har lite tid över på morgonen. Och imorgon lutar det åt att vara med älsklingen Emma och JL. Får se om det blir så men skulle vara super kuligt hihi:)

Sen måste jag bara tillägga att jag har världens finaste roligaste "smartaste" och underbaraste vän. Emma G Johansson!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du mena SMARTASTE!!! LoveU:*(L)

2011-08-31 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0