Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Släpp mig fri.

Heeej sitter på golvet och har tagit en paus från mitt städande. Har på mig en..som jag inte minns vad det heter men det avlägsnar fett och tar bort pormaskar. Funkar som smort på mig, bild ser ni längre ner.

Jag som aldrig brukar läsa böcker (har läst ut en enda bok i hela mitt liv) har tagit tag i en bok som heter Släpp mig fri, fri från rädslan att bli retad, jagad och kramad. Av en kille som heter Lars Granlöf. Han jobbar på travet om jag uppfattade mamma rätt och skriver om sin barndom som inte varit så easy och lite om då han är vuxen också. Jag har inte kommit långt alls men det är redan jätte bra! Så ett tips alla bokmalar, köp!

Vad händer annars? Inte mycket alls tyvärr, försöker få Daniel att avslöja vad han köpt åt mig i present. Går inget vidare..så jag får väl se vad det blir för något:/ MeN VILL VETA NUUUU, jag verkligen hatar då folk säger att dom köpt något men inte vad det är..jag blir ju så nyfiken haha:(


Den här bilden bjuder jag på haha! Har iallafall den där, saken jag försökte förklara om där uppe och sedan ser ni mina naglar, pillrade lite med dem inatt och det fick bli en grön fransmanikyr med en blomma på ringfingret. Dock ser mitt pekfinger lite cp ut men det får ni stå ut med:D


Och till sist har ni boken, han själv på framsidan och hans livs historia på insidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0