Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jag kommer aldrig låta dig se mig svag, jag gråter bara i regnet

I fredags kom Daniel in hit kl 11 på kvällen och rövade bort mig, in i en bil och dumpade mig i en buske. Skämt å sido, han Tomas och Felix kom kring 11 tiden och då följde jag dom ut och åkte bil någon timma sedan gick jag och la mig.

Igår pluggade jag hela dagen, såg lite av en film på kvällen men vart för trött så jag ska ladda hem den senare istället. Och idag..idag har jag varit hos Per och grattat han på hans birthday:) Efter det har jag bara pluggat, och nu händer vado? Nada, rien, τίποτα, nic och ingenting. Laddar hem lite musik och ska snart sussa.



Kommentarer
Postat av: Emma

Frågestund på bloggen!:)

2011-08-08 @ 22:34:05
Postat av: Emma

DET VAR JAG SOM SKREV!! :$

2011-08-08 @ 22:34:25
URL: http://emmagjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0