Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

It's your time

Hej!
Jag har inte hunnit skriva något för det har varit väldigt brådis om tid. Men nu attans!

Jag åkte hem från Sundsvall igår och medans jag satt i bilen så pillrade Annie lite med designen och header osv. MEn, det ser helknasigt ut då man går in och ska kommentera? Varför vet jag inte, det var så före hon fixade också och det blev bara pangbom sen var det sådär? Så om någon liten prick vet vad felet är så är jag i nöd efter hjälp. Hon är inte klar med allting men jag tycker det ser jättebra ut!:) Tack gullnos för hjälpen:):)

Idag har jag spenderat halva dagen på stan/körskolan och andra halvan i hamn för lite hemlizar. Efter det har jag inte gjort så mycket mer? Sitter och lagar min lilla nagel som håller på att gå av, men det fixar sig med våra super saker till naglarna så det går finemang:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0