Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

You said you're just one in the crowd but your laughter is way too loud you filled the darkest room with light



Kom fram för ungefär en timma sen och har bara suttit vid datorn sedan dess. Funderar på att lägga mig i sängen och se Jersey Shore ett tag innan jag ska sussa. Har iallafall haft världens tråkigaste dag idag, trodde jag skulle avlida där ett tag. Fick kramp i rumpan och biljäveln ville inte sammarbeta med mig. Då jag skulle byta skiva så ville den inte åka ut då jag tryckte på knappen så jag letade fram pappas bolidenkort som liknar ett bankkort och pilla ut skivan varje gång jag skulle byta.. I brist på annat kan jag meddela om att Daniel tycker att jag är lite ond om nätterna haha! Han drömde mardrömmar om mig inatt och tydligen var jag jätte elak mohaha:$:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0