Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sometimes I lay under the moon and thank God I'm breathing then I pray don't take me soon cause I am here for a reason




Fredagkvällen vart faktiskt otroligt lyckad, trodde jag skulle dö där i början men det slutade finfint:D Vi käkade äcklig middag sedan spelade vi lite poker (jag Marcus och Annie spelade tsm för vi är så bra..mot 3 gamlingar som alltså spelade själva och vi fick nog in minst pengar haha..) sedan promenerade vi hemåt, packade på oss lite kläder och gjorde pinnbröd och sen brummade vi mot havet och satt där och grillade. Under kvällen stötte vi på en älg en hare en groda och Annie vart attakerad av en fladdermus haha!! Efter det for vi tillbaka till pokerstället och satt där ett tag innan vi for hem och spelade kort sedan sussade jag sött och packade dagen efter sen fpr vi hemåt.

Jag kom hem kring 5 kanske, städade duschade och åt innan jag gick ut och mötte Daniel. Vi gick till och med ut på en promenad under kvällen så duktiga som vi är sen har vi väl inte gjort allt för mycket:)

Vaknade imorse och magen skrek efter mat, eller nae..men jag gjorde:$ Så jag har käkat och nu ska jag springa och städa sedan hoppa in i duschen och hoppas på att det händer nå bus nu sista kvällen av lovet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0