Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I'm forever keeping my angel close

Har inte skrivit dom senaste dagarna pga personliga skäl. Inget allvarligt men bara en jobbig tid just nu så då vet nu om uppdateringen är lite dålig..:) Jag sitter och skriker på hockeyn så jag blir ännu mer hes än jag redan är..(är förkyld) så jag hoppas att jag har kvar rösten imorgon:$

Idag har jag gjort lite prov och annat skit sen har jag suttit ute i solen och hoppas nu på lite färg i mitt snöliknande ansikte! Efter all jobbighet på skolan så rullade jag in till stan och träffade Daniel sen satt vi och väntade på Felix Hampus och Simon och då dom kom följde vi dom till nån affär och kollade cykel..haha kände mig inte så speciellt smart då dom snackade om allt sånt där men trevligt var det iallfall.

Efter skolan imorgon ska jag pallra mig iväg till kåge och spendera dagen/kvällen med D, vi planerar på att göra något riktigt roligt eftersom jag åker bort i lite över en vecka. Men förmodligen hamnar vi framför en film eller något liknande som vanligt;D

För att informera er lite mer om vart jag ska bort så ska jag till Sundsvall och hälsa på mormor. Så det blir ikea, shopping och en massa sol och trevligheter. Har planerat att steka fläsket lite, och åter igen så hoppas jag på att bli brun haha! Nae, men det ska bli grymt härligt att få komma bort ett tag faktiskt.



What are words if you really don't mean them when you say them?
What are words if they're only for good times.
Then they don't.
When it's love you say them out loud.
Those words, they never go away.
They live on, even when we're gone.



Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med i dagens film och vinn en länkning:)

Tipsa bara om en film och du är med :)

2011-04-14 @ 21:14:44
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

THis picture is just magnicient :) i think i haven't seen a picture of this skill almost not even in a week :) awesome photography work :) simply magnicent :) thumbs up :)

2011-04-15 @ 15:09:06
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0