Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Daniel

Igår låg jag i sängen och såg Scooby-doo filmer hela dagen tills jag sprang och hängde över toan i några många minuter..efter det la jag mig och såg film igen tills på kvällen då jag och mamma for upp på akuten, satt där i cirkus 4 timmar och fick alltså svaret om att jag hade någon tarminfektion? Vet inte vad detta betyder mer än att det är en infektion i tarmen haha..låter nästan som en dödlig sjukdom eller något liknande.

Kom hem och gick och la mig ganska direkt och kravlade mig upp ur sängen imorse även fast jag borde ligga och vila i några dagar men jag skulle ut bannemig! Jag började nästan bli less på min egen säng och då är det illa vill jag lova. Så jag var ju alltså i skolan idag vilket gick finfint och efter skolan fick jag äntligen träffa Daniel!! Kändes otroligt bra efter alla dessa dagar i sängen!:)

Nu ska jag springa och sussa så jag är pigg imorgon och får se vad mer än skola dagen bjuder på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0