Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill..

Eftersom jag nog är en av dom dummaste personerna som har skapats på denna jord så känner jag på mig att jag kommer gå igenom ett och annat skämt idag. I vanliga fall, alltså en vanlig dag och inte denna dumma dag så brukar folk (dock vissa speciella personer som tycker det är otroligt roligt att se mig helt förvirrad och gå på allting..) lura mig om saker, går ju såklart på allt. Förutom om dom säger att jag ska få en hund eller liknande för det vet jag att det aldrig kommer hända. Men så kommer denna fula dumma jobbiga dag, 1 april. Ska försöka hålla mig från allt folk idag så jag inte behöver känna mig så otroligt mobbad haha:(

Kan iallafall meddela er om att mitt magont börjar springa iväg nu. Jag har inte ont hela tiden längre men ibland då jävlar börjar jag nästan tro att det har trollats in en självmordsbombare där inne som ville ha med mig ner i graven. Men på måndag bär det av till skolan och jag hoppas att jag kommer iväg till kåge i helgen också.

Ikväll vankas det gomiddag made by jag Annie och Marcus..undra hur detta kommer sluta:$ Men eftersom mästerkocken ska vara med (jag..) så kommer det nog bli grymt;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0