Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sleeeeeeeeeeepyhead

Sitter i soffan och har i stort sätt inte hunnit med någonting idag för jag fick mig upp för en halvtimma sedan. Hade ont i hela kroppen då jag ställde mig upp, vart alldeles yr också. Och nu sitter jag här med ont i huvudet. Hoppas det kommer bli bra senare idag iaf så jag hittar på någonting ikväll. Som det ser ut så blir det att jobba imorgon också.

Igår for jag ju som sagt på frikvällen på stadet, fick med mig underkläder och örhängen därifrån. Fredagsmat på frasses också, det satt ju inte helt fel. Efter vi varit klart på stan så for vi vidare mot söder och ja det gick ju som det gick. Höll på att hamna i diket några gånger sådär;) Var iallafall där med Tobbe och Fredde, vi for iväg till sibylla och dom köpte cola sen for vi tillbaka och efter ett tag kom elsa. Tjollrade på osv sen var jag hemma kring halv 1 och då sov jag dirr. Tjing


Kommentarer
Postat av: Abbie

sv: vfr inte? har knappt några läsare, ingen kommenterar, ingen följer på bloglovin & INGEN kommer ihåg bloggnamnet :/

2010-09-26 @ 23:03:45
URL: http://abbiebooi.blogg.se/
Postat av: anja

SAKNAR DIG MEEED!!

2010-09-27 @ 18:09:15
URL: http://baraanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0