Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I'd take another chance take a fall take a shot for you and I need you like a heart needs a beat but it's nothin new I loved you with a fire red now it's turning blue and you say "Sorry" like the angel heaven let me think was you






dagen började med att jag fick lov att slita mig upp ur sängen för att komma upp, sen tog det ett tag innan jag ens fattade att jag hade skola idag..fick mig iväg till skolan och vandrade med emma till cpmatten, sen fick vi ta om fittskolfotot också för fotografen "råkade" klippa söder massa bilder i redigeringen och vi skulle ju såklart vara en av dom så aaa..sen har vi haft gympa, inte kul..och efter lunch så fick jag så jävla ont i huvet att ja visste inte vad jag skulle göra, kändes som att någon borrade in sig i mitt skallben typ:s och inte nog med det så råkade jag skalla en stol med bakhuvet då jag skulle kolla bak i klassrummet..bra linnea! vart bara värre och värre i huvudet så jag fick lov att gå från skolan, men kom dessvärre inte så långt. mötte tobbe och pratade med han och sen kom även emma ett tag, seen cyklade jag och emma home.

nu sitter jag i soffan och har fortfarande ont, är arg, ledsen, hungrig, trött och rätt fundersam över om jag orkar dra mig iväg till söder senare, men jag får väl så lov..nu ska jag ta och fixa fram lite käk åt mig och min handikappade broder:) (tycker om dig ändå!) tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0