Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

världens bästa mamma

Har varit en hel del saker som pågått nu därför har jag inte orkat skriva.
Igår då jag kom hem så gick jag och mamma ut och tog lite kort. Sen var det middag och effter det gick jag och mötte jesper och vi for till han. Efter ett tag kom Emma och Fredde cokså:) sen for vi uöt. Kom hem vid halv 1 kanske, och då kände jag mig som ett litet barn som drömt en mardröm och låg i mammas famn och bara grät. måste bara göra ett erkännande om att jag har Världens Bästa Mamma!


Kommentarer
Postat av: dubordeveta!

och jag är världensbästa kille :$

2010-10-09 @ 18:06:51
Postat av: advensjuktjejjjj kankskeeee?

DU ÄR SÅ JÄVLA FIN LINNEA!!!!!!!!

2010-10-10 @ 08:59:43
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0