Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sjööök

Sitter i soffan i ensamheten, belv ingen skola idag för min del eftersom jag vaknade med illamående som inte ville ge sig. Gick upp och åt sen vart det bara värre så jag gick och la mig igen och sov till halv 1 faktiskt. Riktigt skönt! Funderar på att ladda hem någon film och se efter Grey's har slutat. Sitter och pratar med John, min saknade lilla vän. På tal om mitt magont så ska vi testa köpa hem sojjamjölk eller vad det nu hette, ifall att jag skulle vara allergisk mot det eftersom jag har konstant ont i magen, har haft det ända sen den där gången jag skrev att jag var i piteå i somras, tvivlar på att någon minns det men det var ett bra tag sen iallafall. Blir det inte bättre med det så ska vi åka upp till lassa och kolla lite saker, om det är nå fel osv. Hoppas jag då inte på men jag vill verkligen veta så jag slipper ha så fruktansvärt ont i magen dag in och dag ut. Nää nu ska jag försöka få mig något i magen så jag iallafall inte känner någon hunger. Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0