Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

s m a r t l i n n e a

Vaknade kl 8 imorse tror jag det var men orkade inte gå upp förän halv 12(Y) Lyssnar på musik och skulle ha högre/bättre ljud så ja kopplade in de till tvn smart va?:$
Har iallafall inte gjort någe alls på den studen jag varit uppe, väntar i hopp om att pappa ska komma hem från vart han nu var för då blire akuten för min del, bra va? ´vet inte riktgit vad jag ska skriva:S Igår kom emma ett tag och kollade läget sen for vi med marcus och annie till coop och köpte godis osv sen skjutsade vi hem emma och hem och åt tacos sen sår vi hush och typ mitt i filmen gick jag ut och mötte andreas och pratade med han ett tag. Gick in och satt och såg the karate kid helt i min ensamhet! Vad mer...inget mer okej;) skriver nog ikv om ja orkar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0