Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

h o m e a l o n e

Igår for vi och såg nån teater efter lunchen och ja lovar att man får marddrömmar av den, den va helt sjuk:S Efter det fick jag iaf fara hem för att jag mådde så dåligt och tog de bara lugnt tills mot kvällen då började jag städa, kommer före och efterbilder senare. Gick iallafall rätt så fort med det på golvet och garderoben och att byta sängkläder. Nu är det bara skrivbordet och bokhyllan kvar osv. Ska bort med saker och dit med mer ljus så det blir lite mysigare:)

Senare på kvällen vart jag skityr så jag gick och la mig och var likadan imorse med illamående och som nån slags ilning i bröstbenet där sprickan är..så jag stannade hemma idag och ska vila upp mig sen ska jag fortsätta städa. Såg Scooby doo på tv idag och kände att de var så jävla bra och så länge sen jag såg det så sitter å ladda hem en scooby doo film nu:$



Trust is like a mirror.
You can fix it if it's broken.
But you can still see the crack in the motherfucker's reflection.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0