Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

your gravity’s holding me down, cause you don’t want me around. when i try and try to go, you keep me here and you say no. you’re holding me down, you’re almost making me drown. i still want you hear with me, but you need to set me free.






Hemma från skolan idag pga feber och annat kul. Det lilla jag har i skallen bara virrar omkring och gör mig lite yyyr. Igår så fick jag fara tidigare från skolan för jag kände mig inge vidare pigg, kom hem och tog det lugnt och mami hade ljusparty;);) så de va lite folk här och där och då kände jag mig ännu virrigare för att de vart för mycke för mitt hjärnkontor. Så jag fick sova vidare idag:) då jag vaknade så satt jag på film och låg och halvsov till den, monster in law hette den och var gaanska bra. sen dess har jag inte gjort något alls. sitter och väntar desperat på att mamma ska ringa och säga att jag fått en tid på ostvik (kilopraktiker osv) så jag kan fixa till ryggen som verkar vilja döda mig, börjar snart gråta så jäkla ont tar det!





Kommentarer
Postat av: Laila

:):)

2010-11-24 @ 14:04:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 23:51:44
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0