Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

wääääääääääääääimimimnnmggm

Igår började dagen med att jag gick upp halv 8!!! gjorde mig klar och så for jag och mamma iväg till luleå, hem fick jag med mig massa saker från lush en tröja en björnunge och lite andra småsaker, inge stor shopping..men de är bra då har ja kvar pengar;) Kom hem vid kvart i 6 och då sprang jag in och bytte kläder sen snabbade jag mig till stan och var där kl 6! mötte upp andreas och vi tog bussen till kåge och var där med danne och erik. allas humör var väl lite upp och ner under hela kvällen men annars har de varit finfint!

Nu idag har jag hunnit med att vakna och sett film;) känner mig som en sengånagre på morgon, eller det är jag i vanliga fall också men spec på morgon..borde egentligen göra mig klar men sängen känns skönare så jag sitter nog kvar här ett tag..ikv kommer olivia och vi ska grilla häära sen får vi nog hämtning till boviken och sen blir det kåge, men hur vi ska ta oss dit är en annan femma..sen ska ja mysa med deras lilla valp:$ hur söt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0