Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

tröttare än fan själv..

Skolan igår var rätt skön, gick bara till kl 11 och då for jag och paulina till macken och träffade andreas. For in till stan vid 12 och där köpte jag ett hårband och en borste. for hem kring 2 och då gick vi ut och fotade, fick några bra bilder iaf. var hemma vid halv 3 typ och då pratade jag med annie ett tag sen började vi göra oss klara, gick inge vidare för nån av oss för vi skrek från olika rum hela tiden och inget gick som vi ville(A) fick skjuts av marcus till stan nån gång före 6 och mötte andreas där sen tog vi bussen till kåge. Gick till daniel och var där ett tag innan erik kom och vi gick till holken, kågerock. var där till lite efter 11 sen gick vi till daniel igen och jag och andreas somnade till halv 1 och då gick vi ut och vandrade lite här och där. Träffade sötolivia också sen fick jag hämtning halv 2:) popade popcorn och åt dom i min ensamhet framför tvn medans alla sov, somnade 3 och vaknade halv 5 och vinglade till sängen och sov till typ halv 2 men är ändå hur jävla trött som helst;O ska försöka pigga upp mig och duscha osv sen hoppas jag på grillat till middag och sen kåge med finaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0