Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

duktig flicka

dagen har varit suuper än så länge och den kommr bli bättre! skolan gick easy idag, bara slapp och skönt. slutade ju tidigt också:) efter skolan har jag hunnit med ingenting, eller okej suttit vid datorn blivit arg fixat mitt hår blivit arg ytterligare en gång och blivit rädd!! kan de bli mycke bättre;)? eh ja..känns lite riskabelt att ja ryggen vänt mot min dörr också. mitt i lockningen av mitt hår så slutate platttången att funka! (lockar håret med platttång) nog om det så börjar jag iallafall fundera på att göra en frågestund? men är rätt tveksam för inga kommenterar i vanliga fall och har inte så överdrivet med läsare;)


Kommentarer
Postat av: Fannype

sv HAHAH tackar :D<3

2010-11-20 @ 15:34:44
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0